Martin Glas nieuwe sponsor Shooters Den Bosch

Bob van OosterhoutShooters Den Bosch en Martin Glas zijn een sponsorovereenkomst overeengekomen voor een periode van twee jaar. Het contract met het Eindhovense bedrijf werd woensdag getekend in De Maaspoort, tijdens de persconferentie waarop werd bekendgemaakt dat sportmarketingbureau Triple Double de Bossche basketballclub heeft overgenomen.

Martin Glas, ook sponsor van onder andere PSV en darter Michael van Gerwen, voorziet al bijna twee eeuwen lang Nederland en België van hoogwaardige glasoplossingen. Toon van Moorsel: ‘Vanzelfsprekend willen we met deze samenwerking onze naamsbekendheid vergroten, de dynamiek van ons bedrijf onderstrepen en klantenkring verder uitbreiden. Daarnaast ben ik als oud-basketballtrainer fan van deze prachtige sport en juich ik de ambitie van Bob van Oosterhout en Jos Frederiks om het basketball in Den Bosch op professionele, bedrijfsmatige manier te runnen van harte toe!”

Ook Bob van Oosterhout, de nieuwe eigenaar van Shooters Den Bosch, is verguld met deze overeenkomst.: “Het is geweldig dat een gerenommeerd bedrijf als Martin Glas direct haar vertrouwen heeft uitgesproken in onze club. Kijkend naar de invulling van hun sponsorship bij PSV middels de ‘Martin Glas corner’, laat dit bedrijf zien te snappen hoe je sportsponsoring maximaal voor je kunt laten werken.”

"Dit is de eerste keer dat we een partnership in deze vorm hebben. Ik ben blij dat we dit met een vertrouwde partner als Martin Glas mogen doen."
Frans Janssen, Commercieel Directeur
Opgericht in 1820